skip to Main Content

Võta meiega ühendust

    Nimi (nõutav)

    E-posti aadress (nõutav)

    Ettevõte või asutus (soovitatav)

    Telefon (soovitatav)

    Tagasiside, küsimus, mõte, tähelepanek ...

    Belbin Eesti

    Belbin Eesti

    Akadeemia tee 21/3 ruum 205
    Küberneetika maja 3. korpuse 2. korrus

    Tule Akadeemia tee 21/4 peasissepääsust liftiga teisele korrusele ja vaata juhiseid.

    Telefon: +372 5016878
    E-post: koolitus@belbin.ee

    Mats Soomre

    Mobiil: +372 501 6878
    E-post: mats@belbin.ee

    Ettevõtte andmed:
    Belbin Eesti OÜ
    Reg. nr. 14529810
    KM nr. EE102091881

    Belbin Eesti oli ennevanasti IMG Koolitus. Paljud mäletavadki meid just selle nime kaudu. Nimevahetus on peamiselt seotud sellega, et Belbini meeskonnarollide teema on muutunud järjest olulisemaks ja lisaks oleme ka Belbin Associates ainuesindajad Eestis.

    Miks just müügikunst ja mitte müügioskus? Müük on viimasel ajal rohkem kunst kui lihtsal oskuste süstemaatiline kasutamine. Müügitehnikad ja müügilaused võib pea igaüks pähe õppida. Palju keerulisem on kõike seda õigel hetkel ja õigel moel kasutada. Siin aitabki müügikunst!

    Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" vastab küsimustele

    • Kuidas müügisituatsioonides endaga toime tulla?
    • Kuidas müügisituatsioonides klientidega toime tulla?
    • Kuidas luua ja hoida kliendisuhteid?
    • Kuidas olla julge ja enesekindel, kuid mitte liigselt pealetükkiv?
    • Kuidas vältida ülemüüki ja kuidas teha lisamüüki?
    • Kes on „rasked“ kliendid ja kas nad on üldse olemas?
    • Kuidas toime tulla klientide eitustega?
    • Kuidas müüa otsekohesele skeptikule, analüütikule või tulisele vaidlejale?

    Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” keskendub sellele, kuidas suurendada nii müügikäivet kui klientide rahulolu unustamata müüjaid endid.

    Meil kõigil, ka meie klientidel on omad “kiiksud”, mis teeb meid inimlikuks ja eripäraseks! Kui seda märgata ja õigesti kasutada, muutub müük oluliselt täpsemaks ja kliendile meeldivamaks. See ongi müügikunst, osata õigel hetkel, õige inimesega õigel moel käituda, suhelda ja reageerida tema soovidele.

    Konverteerime oma kogemuse ja oskused kaasamõtlejatele, kes tahavad endale otsa vaadata ja leida, mida me saame paremini ja millega on mõistlik leppida. Mats Soomre

    Koolituse läbiviija on Mats Soomre

    Mats Soomre
    Asutaja ja juhtivtreener
    Olen 22 aasta jooksul läbi viinud kaugelt üle 1000 koolituse ja treeningu juhtidele, meeskondadele, ettevõtetele, asutustele, koolidele ja lasteaedadele.
    Olen saavutanud klientide juures tuntuse oma intensiivse koolitamise stiili poolest olles positiivne, rõõmsameelne, otsekohene, kiire kohaneja ja heade praktiliste nõuannetega treener. Igav minu juures juba ei hakka! Pea kõik osalejad ütlevad "See oli hoopis teistmoodi koolitus kui seda tavaliselt tehakse!".

    Koolituse olemus ja stiil

    Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” eeldab tahet aktiivselt kaasa mõelda, harjutada ja kaasa töötada endale sobival moel. Tegemist on intensiivse treeninguga, mitte mugava loengu või slaidikoolitusega.

    Teoreetiline müügijutt jääbki teoreetiliseks, vaja on harjutamist, harjutamist ja veelkord harjutamist! Teretulnud on mõtlejad, vaidlejad, skeptikud, perfektsionistid ja kõik teised.

    Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" teemad

    • Usalduse kujunemine kliendisuhetes  – seosed hoiakute, müügitegevuse ja edukusega?
    • Müügiesindaja reegel nr. 1 ja reegel nr. 2  – õige suhtumine, õige eesmärk, õige tegutsemine
    • Harjumuste muutmine müügis – mugav ja ebamugav areng
    • Professionaalse müügi 4 alustala – millal müüa ja millal mitte, müümine mitte müües
    • Müügitegevused täna ja homme – mis toimib ja mis ei toimi
    • Müügivestluste ülesehitus
    • Vestluse suunamine: Millal küsida, millal kuulata, millal rääkida
    • Müügivastupanu ja vastuväited – miks kliendid ei soovi “müügivestelda”?
    • Keerulised olukorrad müügis – reaalsete juhtumite arutelu ja lahendamine

    Osalejate tagasiside ja arvamused

    • Koolitus andis positiivset energiat. Kindlasti kasutan saadud teadmisi oma töös.
    • Olen varasemaltki müügikoolitustel käinud ning võrreldes nendega meeldis väga. Sai oma „müügimälu“ värskendada.
    • Töö iseendaga. Häid mõtteid keerulistest olukordadest väljumiseks. Ikka ja jälle seesama lihtsus – huvi tekitamine, abi küsimine.
    • Sain mõningaid praktilisi nippe, mida kasutada oma igapäeva töös. Pani tööle ajus vähe teistsugused sagarad. Ja neid nippe ei olnud mõningaid, vaid päris palju.
    • Oli oluliselt erinev varasematest koolitustest, sundimatu õhkkond, sisukas.
    • Kaasahaarav, põnev, kasulik koolitus. Meeldis see, et koolitaja oskas erinevatele inimestele läheneda ja näha erinevaid probleeme vastavalt asutuse/firma tegevusalale.
    • Positiivne, et osalejad on haaratud koolituse protsessi. Treeningu vorm on väga huvitav, paneb kaasa mõtlema

    Registreeru koolitusele või küsi pakkumist

      Nimi (nõutav)

      E-posti aadress (nõutav)

      Minu tänased ja homsed väljakutsed meeskonnaga

      Ettevõte või asutus

      Telefon

      Meeskonna suurus

      Belbin Eesti info- ja uudiskiri

      Olete teretulnud liituma meie info- ja uudiskirja saajatega. Kirjutame huvitavat ja praktilist meeskonnast, juhtimisest, inimeste tugevustest ja nõrkustest. Vahel ka midagi humoorikat.

      Back To Top
      ×Close search
      Search