Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" vastab küsimustele
Miks just müügikunst ja mitte müügioskus? Müük on viimasel ajal rohkem kunst kui lihtsal oskuste süstemaatiline kasutamine. Müügitehnikad ja müügilaused võib pea igaüks pähe õppida. Palju keerulisem on kõike seda õigel hetkel ja õigel moel kasutada. Siin aitabki müügikunst!
- Kuidas müügisituatsioonides endaga toime tulla?
- Kuidas müügisituatsioonides klientidega toime tulla?
- Kuidas luua ja hoida kliendisuhteid?
- Kuidas olla julge ja enesekindel, kuid mitte liigselt pealetükkiv?
- Kuidas vältida ülemüüki ja kuidas teha lisamüüki?
- Kes on „rasked“ kliendid ja kas nad on üldse olemas?
- Kuidas toime tulla klientide eitustega?
- Kuidas müüa otsekohesele skeptikule, analüütikule või tulisele vaidlejale?
Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” keskendub sellele, kuidas suurendada nii müügikäivet kui klientide rahulolu unustamata müüjaid endid.
Meil kõigil, ka meie klientidel on omad “kiiksud”, mis teeb meid inimlikuks ja eripäraseks! Kui seda märgata ja õigesti kasutada, muutub müük oluliselt täpsemaks ja kliendile meeldivamaks. See ongi müügikunst, osata õigel hetkel, õige inimesega õigel moel käituda, suhelda ja reageerida tema soovidele.
Konverteerime oma kogemuse ja oskused kaasamõtlejatele, kes tahavad endale otsa vaadata ja leida, mida me saame paremini ja millega on mõistlik leppida. Mats Soomre
Koolituse läbiviija on Mats Soomre
Koolituse olemus ja stiil
Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” eeldab tahet aktiivselt kaasa mõelda, harjutada ja kaasa töötada endale sobival moel. Tegemist on intensiivse treeninguga, mitte mugava loengu või slaidikoolitusega.
Teoreetiline müügijutt jääbki teoreetiliseks, vaja on harjutamist, harjutamist ja veelkord harjutamist! Teretulnud on mõtlejad, vaidlejad, skeptikud, perfektsionistid ja kõik teised.
Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" teemad
- Usalduse kujunemine kliendisuhetes – seosed hoiakute, müügitegevuse ja edukusega?
- Müügiesindaja reegel nr. 1 ja reegel nr. 2 – õige suhtumine, õige eesmärk, õige tegutsemine
- Harjumuste muutmine müügis – mugav ja ebamugav areng
- Professionaalse müügi 4 alustala – millal müüa ja millal mitte, müümine mitte müües
- Müügitegevused täna ja homme – mis toimib ja mis ei toimi
- Müügivestluste ülesehitus
- Vestluse suunamine: Millal küsida, millal kuulata, millal rääkida
- Müügivastupanu ja vastuväited – miks kliendid ei soovi “müügivestelda”?
- Keerulised olukorrad müügis – reaalsete juhtumite arutelu ja lahendamine
Osalejate tagasiside ja arvamused
- Koolitus andis positiivset energiat. Kindlasti kasutan saadud teadmisi oma töös.
- Olen varasemaltki müügikoolitustel käinud ning võrreldes nendega meeldis väga. Sai oma „müügimälu“ värskendada.
- Töö iseendaga. Häid mõtteid keerulistest olukordadest väljumiseks. Ikka ja jälle seesama lihtsus – huvi tekitamine, abi küsimine.
- Sain mõningaid praktilisi nippe, mida kasutada oma igapäeva töös. Pani tööle ajus vähe teistsugused sagarad. Ja neid nippe ei olnud mõningaid, vaid päris palju.
- Oli oluliselt erinev varasematest koolitustest, sundimatu õhkkond, sisukas.
- Kaasahaarav, põnev, kasulik koolitus. Meeldis see, et koolitaja oskas erinevatele inimestele läheneda ja näha erinevaid probleeme vastavalt asutuse/firma tegevusalale.
- Positiivne, et osalejad on haaratud koolituse protsessi. Treeningu vorm on väga huvitav, paneb kaasa mõtlema