skip to Main Content

Oleme kuulsad selle poolest, et ei pommita oma kliente liigsete e-kirjadega. Lubame, et ei kavatse seda ka edaspidi teha. Samas on meil hea meel, kui saame kasulikku ja huvitavat infot jagada.

Pärast liitumist saadetakse sulle  automaatselt esimene uudiskiri kolme lugemissoovitusega.

Parimat soovides
Mats Soomre

Miks just müügikunst ja mitte müügioskus? Müük on viimasel ajal rohkem kunst kui lihtsal oskuste süstemaatiline kasutamine. Müügitehnikad ja müügilaused võib pea igaüks pähe õppida. Palju keerulisem on kõike seda õigel hetkel ja õigel moel kasutada. Siin aitabki müügikunst!

Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" vastab küsimustele

  • Kuidas müügisituatsioonides endaga toime tulla?
  • Kuidas müügisituatsioonides klientidega toime tulla?
  • Kuidas luua ja hoida kliendisuhteid?
  • Kuidas olla julge ja enesekindel, kuid mitte liigselt pealetükkiv?
  • Kuidas vältida ülemüüki ja kuidas teha lisamüüki?
  • Kes on „rasked“ kliendid ja kas nad on üldse olemas?
  • Kuidas toime tulla klientide eitustega?
  • Kuidas müüa otsekohesele skeptikule, analüütikule või tulisele vaidlejale?

Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” keskendub sellele, kuidas suurendada nii müügikäivet kui klientide rahulolu unustamata müüjaid endid.

Meil kõigil, ka meie klientidel on omad “kiiksud”, mis teeb meid inimlikuks ja eripäraseks! Kui seda märgata ja õigesti kasutada, muutub müük oluliselt täpsemaks ja kliendile meeldivamaks. See ongi müügikunst, osata õigel hetkel, õige inimesega õigel moel käituda, suhelda ja reageerida tema soovidele.

Konverteerime oma kogemuse ja oskused kaasamõtlejatele, kes tahavad endale otsa vaadata ja leida, mida me saame paremini ja millega on mõistlik leppida. Mats Soomre

Koolituse läbiviija on Mats Soomre

Mats Soomre
Asutaja ja juhtivtreener
Olen enam kui 20 aasta jooksul läbi viinud üle 1000 koolituse ja treeningu juhtidele, meeskondadele, ettevõtetele, asutustele, koolidele ja lasteaedadele.
Olen saavutanud klientide juures tuntuse oma intensiivsuse koolitamise stiili poolest olles positiivne, rõõmsameelne, otsekohene, kiire kohaneja ja heade praktiliste nõuannetega treener. Igav minu juures juba ei hakka! Pea kõik osalejad ütlevad "See oli hoopis teistmoodi koolitus kui seda tavaliselt tehakse!".

Minu lemmikteemad on MEESKOND / MEESKONNATÖÖ / MEESKONNAROLLID / MÜÜGIMEESKOND / MEESKONNA JUHTIMINE / MOTIVEERIMINE / ENESEKEHTESTAMINE / KINDEL STIIL / MÕJUTAMINE / MUUTUSED MEESKONNAS / MOTIVEERIMINE / AKTIIVNE MÜÜK / ESINEMISOSKUSED / HARJUMUSTE MUUTUS / ISIKLIK KARJÄÄR

Koolituse olemus ja stiil

Intensiivtreening “Müügikunst ja kliendisuhted” eeldab tahet aktiivselt kaasa mõelda, harjutada ja kaasa töötada endale sobival moel. Tegemist on intensiivse treeninguga, mitte mugava loengu või slaidikoolitusega.

Teoreetiline müügijutt jääbki teoreetiliseks, vaja on harjutamist, harjutamist ja veelkord harjutamist! Teretulnud on mõtlejad, vaidlejad, skeptikud, perfektsionistid ja kõik teised.

Intensiivtreening "Müügikunst ja kliendisuhted" teemad

  • Usalduse kujunemine kliendisuhetes  – seosed hoiakute, müügitegevuse ja edukusega?
  • Müügiesindaja reegel nr. 1 ja reegel nr. 2  – õige suhtumine, õige eesmärk, õige tegutsemine
  • Harjumuste muutmine müügis – mugav ja ebamugav areng
  • Professionaalse müügi 4 alustala – millal müüa ja millal mitte, müümine mitte müües
  • Müügitegevused täna ja homme – mis toimib ja mis ei toimi
  • Müügivestluste ülesehitus
  • Vestluse suunamine: Millal küsida, millal kuulata, millal rääkida
  • Müügivastupanu ja vastuväited – miks kliendid ei soovi “müügivestelda”?
  • Keerulised olukorrad müügis – reaalsete juhtumite arutelu ja lahendamine

Osalejate tagasiside ja arvamused

  • Koolitus andis positiivset energiat. Kindlasti kasutan saadud teadmisi oma töös.
  • Olen varasemaltki müügikoolitustel käinud ning võrreldes nendega meeldis väga. Sai oma „müügimälu“ värskendada.
  • Töö iseendaga. Häid mõtteid keerulistest olukordadest väljumiseks. Ikka ja jälle seesama lihtsus – huvi tekitamine, abi küsimine.
  • Sain mõningaid praktilisi nippe, mida kasutada oma igapäeva töös. Pani tööle ajus vähe teistsugused sagarad. Ja neid nippe ei olnud mõningaid, vaid päris palju.
  • Oli oluliselt erinev varasematest koolitustest, sundimatu õhkkond, sisukas.
  • Kaasahaarav, põnev, kasulik koolitus. Meeldis see, et koolitaja oskas erinevatele inimestele läheneda ja näha erinevaid probleeme vastavalt asutuse/firma tegevusalale.
  • Positiivne, et osalejad on haaratud koolituse protsessi. Treeningu vorm on väga huvitav, paneb kaasa mõtlema

Millal, kus ja mis hinnaga?

Tehnopol Koolitusruum Merkuur
  • Millal? 10. aprillil 2018
  • Kus? Tallinna Teaduspark Tehnopol koolitusruumis Merkuur
  • Kestvus? Ühepäevane koolitus
  • Hind? 280€ osaleja kohta
  • Kiire reageerija hind? 240€ osaleja kohta.
  • Kui on mitu inimest? – 20€ iga lisanduva inimese pealt
  • Hinna sees lõuna, kohvipausid ja kohvikõrvane

Registreeru koolitusele või küsi pakkumist

Nimi (nõutav)

Ettevõte või asutus (nõutav)

E-mail (nõutav)

Telefon (nõutav)

Osalejate arv (nõutav)

Osalejate nimed, lisainfo või küsimused

.

Back To Top