skip to Main Content

Oleme kuulsad selle poolest, et ei pommita oma kliente liigsete e-kirjadega. Lubame, et ei kavatse seda ka edaspidi teha. Samas on meil hea meel, kui saame kasulikku ja huvitavat infot jagada.

Pärast liitumist saadetakse sulle  automaatselt esimene uudiskiri kolme lugemissoovitusega.

Parimat soovides
Mats Soomre

Müügimees ?

Kuidas leida oma ettevõttest üles parim müügimees?

Juhan on klientidega suurepärane, alati sõbralik ja saab kundedelt kiita, et ta pole pealetükkiv. Jube tore, eks. Aga uusi kliente Juhan ei too ja olemasolevatele lisamüüki teha ei suuda, kuigi see on tal ametijuhendis kirjas. Mida Juhaniga peale hakata?
Loe edasi
Mats Soomre, Belbin Eesti

Enesekehtestamine keerukas olukorras

Enesekehtestamine algab enda ja teiste paremast mõistmisest, see on kahe inimese vaheline (enamasti) meeldiv vestlus, mis lõpeb (enamasti) mõlemale poolele kasuliku kokkuleppega.
Loe edasi
Müük Ja Müügimees

Müük ja teenindus: Miks vastatakse “EI”, kui sa ilusti küsid?

Mind jätkuvalt hämmastab teenindajate ja müüjate oskus reageerida igale standardist erinevale küsimusele, palvele või väitele algatuseks “EI”. See oleks nagu rahvuslik eripära. Olen üsna kindel, et pool sellest käitumisest on tingitud meie endi juhtimisstiilist ja suhtlemise eripäradest. Kui alluv läheb juhi juurde uue mõttega, siis mida ta enamasti vastuseks kuuleb? Üllatus, üllatus … !
Loe edasi
Mats Soomre, Belbin Eesti

Kuidas sul läheb uusaastalubadustega?

Uue aasta alguses on kombeks endale – ja vahel ka teistele ‒ lubadusi anda. Milline lubaja sina oled? Igavene optimist, küünik või natuke mõlemat?
Loe edasi
Uueks Aastaks MomentsBySoomre

Uusaastasoovid 2020

Ma soovin teile meelekindlust leppida asjadega, mida te ei saa muuta, julgust muuta asju, mida te muuta saate, ja tarkust nende vahel alati vahet teha! Soovid on soovimiseks, tegutsemist ei asenda miski!
Loe edasi
Mats Soomre

Juhtimiskoolitus ilma meeskonnata on sama, mis autojuhi koolitus ilma autota

Tundub, et ülemus on jälle koolitusel käinud, mõtles Jüri pärast esmaspäevahommikust osakonna koosolekut, kus juht pakatas uutest ideedest ja soovitas töötajatel avameelselt oma muredest rääkida. „Huvitav, varem on juht avameelsust virisemiseks pidanud,“ arutles Jüri ja otsustas edaspidigi oma arvamuse enda teada hoida.
Loe edasi
Kujundaja

Inimeste tugevused ja 3 meeskonnatöö paradoksi

Milleks luua uusi motivatsioonisüsteeme, kui inimesed ei saa kasutada oma tugevusi? Milleks kritiseerida inimese nõrkusi, kui need niikuinii ei muutu?
Loe edasi
Belbin Team Roles Accredited

7 sammu, kuidas luua psühholoogiline turvalisus meeskondades

Kohtle inimesi nii, nagu nemad tahavad, et sa neid kohtleksid, mitte nii, nagu sina tahad teisi kohelda. Me oleme harjunud töötama ja suhtlema enda arusaamade järgi, kuid meie käitumis- ja suhtlemisstiilid ei pruugi sobida kõigile. Psühholoogiline turvalisus ütleb, et me peame õppima, kuidas teised suhtlevad, õpivad ja meeskonda panustavad, mõistmaks, kuidas inimestega tegeleda ja töötada.
Loe edasi
Back To Top