skip to Main Content
Hea Teenindus - Kiida Teenindajat

Hea teenindus. Autoabi telefoni teel.

Hea teenindus. Humoorikas võtmes. Suurepärane ja kannatlik teenindaja, kes saab aasta kõige kannatlikuma teenindaja aunimetuse.
Loe edasi
Müügimees ?

Kuidas leida oma ettevõttest üles parim müügimees?

Juhan on klientidega suurepärane, alati sõbralik ja saab kundedelt kiita, et ta pole pealetükkiv. Jube tore, eks. Aga uusi kliente Juhan ei too ja olemasolevatele lisamüüki teha ei suuda, kuigi see on tal ametijuhendis kirjas. Mida Juhaniga peale hakata?
Loe edasi
Mats Soomre, Belbin Eesti

Enesekehtestamine keerukas olukorras

Enesekehtestamine algab enda ja teiste paremast mõistmisest, see on kahe inimese vaheline (enamasti) meeldiv vestlus, mis lõpeb (enamasti) mõlemale poolele kasuliku kokkuleppega.
Loe edasi
Müük Ja Müügimees

Müük ja teenindus: Miks vastatakse “EI”, kui sa ilusti küsid?

Mind jätkuvalt hämmastab teenindajate ja müüjate oskus reageerida igale standardist erinevale küsimusele, palvele või väitele algatuseks “EI”. See oleks nagu rahvuslik eripära. Olen üsna kindel, et pool sellest käitumisest on tingitud meie endi juhtimisstiilist ja suhtlemise eripäradest. Kui alluv läheb juhi juurde uue mõttega, siis mida ta enamasti vastuseks kuuleb? Üllatus, üllatus … !
Loe edasi
Mats Soomre, Belbin Eesti

Kuidas sul läheb uusaastalubadustega?

Uue aasta alguses on kombeks endale – ja vahel ka teistele ‒ lubadusi anda. Milline lubaja sina oled? Igavene optimist, küünik või natuke mõlemat?
Loe edasi
Uueks Aastaks MomentsBySoomre

Uusaastasoovid 2020

Ma soovin teile meelekindlust leppida asjadega, mida te ei saa muuta, julgust muuta asju, mida te muuta saate, ja tarkust nende vahel alati vahet teha! Soovid on soovimiseks, tegutsemist ei asenda miski!
Loe edasi
Mats Soomre

Juhtimiskoolitus meeskonnata on sama, mis autojuhi koolitus autota

Tundub, et ülemus on jälle koolitusel käinud, mõtles Jüri pärast esmaspäevahommikust osakonna koosolekut, kus juht pakatas uutest ideedest ja soovitas töötajatel avameelselt oma muredest rääkida. „Huvitav, varem on juht avameelsust virisemiseks pidanud,“ arutles Jüri ja otsustas edaspidigi oma arvamuse enda teada hoida.
Loe edasi
Back To Top