Skip to content
Suhtlemiskoolitus ja esinemiskoolitus
Suhtlemiskoolitus ja esinemiskoolitus

Suhtlemiskoolitus on praktiline treening, mitte mugavalt teoreetiline

Suhtlemiskoolitus on väga väikese kasuteguriga, kui see on mugav teoreetiline loeng. Arenguhüpe toimub siis, kui kogemusega treeneri abil tullakse oma mugavustsoonist välja ja arendatakse päriselt oma oskuseid. Ja siis tagasi mugavustsooni juba nagu uue inimesena!

Kujutage ette, mis juhtuks siis, kui teie juhid ja spetsialistid suudaksid ka keerulises olukorras olla parimad suhtlejad? Veenvad, meeldivad ja suurepärase sõnaseadmisoskusega, kes on vajadusel mõjuvad esinejad ning mõistvad kuulajad ning oskavad ka ridade vahelt lugeda, kui tegemist on oluliste läbirääkimistega?

Suhtlemiskoolitus ja esinemiskoolitus on tõeliselt praktilised treeningud, kui sul on vaja täiendada oma oskuseid, kuidas väiksematele või suurematele gruppidele oma mõte huvitavalt ja meeldejäävalt esitada.

Koolitus on pigem intensiivne treening, mis eeldab tahet aktiivselt kaasa mõelda ja kaasa töötada endale sobival moel. Teoreetiline teadmine jääbki teoreetiliseks, kui ennast ei treeni. Vaja on harjutamist, kaasamõtlemist, harjutamist,  kaasamõtlemist ja siis kõike uuesti otsast peale kuniks te tunnete end meistri kandidaadina! Koolitusele on teretulnud nii mõtlejad, vaidlejad, skpetikud, ideede generaatorid, perfektsionistid kui kõik teised.

Suhtlemiskoolitus on mõeldud neile, kes …

  • … kes soovivad värskendad oma suhtlemis ja mõjutamisoskuseid,
  • … kellel igapäevases töös tuleb veenda ja mõjutada erinevaid inimesi,
  • … kes tahavad leida uusi vaateid keerukamate suhtlemisprobleemide lahendamisel,
  • … kes tahavad lihvida oma esinemisoskuseid.

Küsimused, millele suhtlemiskoolitus vastused annab

  • Kuidas saada edukaks ja heaks suhtlejaks?
  • Kuidas arendada oma isiklikku stiili?
  • Kuidas täiendada oma suhtlemisoskuseid?
  • Kuidas olla hea kuulaja?
  • Kuidas lugeda ridade vahelt?
  • Kuidas kasutada küsimusi vestluse suunamiseks?
  • Kuidas veenda teisi inimesi?
  • Kuidas mõjutada inimesi?
  • Kuidas esitleda oma mõtteid mõjuvalt?
  • Kuidas pidada läbirääkimisi ja saavutada kokkuleppeid?
  • Kuidas olla enesekindlam?
  • Kuidas ennast kehtestada?
  • Kuidas tulla toime manipuleerimise ja demagoogiaga?
  • Kuidas toime tulla agressiivsete entusiastidega?
  • Kuidas toime tulla vaikijatega?
  • Kuidas ületada suhtlemistakistusi?
  • Kuidas kontrollida oma närve?
  • Kuidas alustada ja kuidas lõpetada?
  • Mis asjad on POP, 3X ja 3Ü?

Suhtlemiskoolituse läbiviija on Mats Soomre

Mats Soomre, Belbin Eesti
Team Coach, Meeskonnatöö -ja juhtimistreener, koolitaja, konsultant

Mats on juhtimis- ja meeskonnatöö koolitajana 24 aasta jooksul läbi viinud kaugelt üle 1000 koolituse ja treeningu. Ta on klientide juures koolitajana saavutanud tuntuse oma intensiivse koolitamise stiili poolest olles positiivne, rõõmsameelne, otsekohene, kiire kohaneja ja heade praktiliste nõuannetega treener, kes toob vajadusel inimesed mugavustsoonist välja ja aitab nad sinna tagasi. Pea kõik osalejad ütlevad "See oli hoopis teistmoodi koolitus kui seda tavaliselt tehakse!".

Kliendid kiidavad

Kristjan Karmo

Käisime oma tiimiga koolitusel. Kokkulepe oli, et umbes pooled meist filmivad ja ülejäänud koolituvad päriselt. Ühe kaameraoperaatori tõmbas Mats kohe alguses aruteludes osalema, kuid tema puhul oli see ootuspärane: ta ongi meil selline aktiivne suhtleja ja kaasamõtleja. Teisega, kes naljalt igasuguste mängudega kaasa ei lähe, juhtus aga midagi ootamatut. Pausi ajal leidis Mats temaga mängleva kergusega ühise keele ja kogu ülejäänud päeva olid kõik diskussioonid ühe vaatenurga võrra rikkamad.

Hiljem hakkasin mõtlema, mis juhtus. Kogu tiim oli täitnud Belbini meeskonnarollide ankeedid nii enda kui ka teiste tiimiliikmete kohta. No ja loomulikult olid Matsil niimoodi olemas meie kõigi “kasutusjuhendid”, mida ta kogenud koolitajana ka õiges suunas rakendada oskas. Tundub, et midagi selles Belbinis ikka on. 🙂

Kristjan Karmo, mentor - Must Post
Aigar Käis

Võtsin osa Matsi poolt korraldatud esinemiskoolitustest. Võib vabalt öelda, et varasemate teiste taoliste koolitustega on ikka vahe sees.

Infot igasugustest esinemisnippidest on terve internet täis. Ole hea ja ainult loe. Samas Mats suudab läbi oma koolituste selle info sulle ka päriselt kohale tuua nii, et sellest ka midagi lõpuks tolku on. Erinevad viisid selleks võivad alguses tunduda ebaharilikud või arusaamatud ning tekitavad lausa segadust, aga miski hetk tekib valgustatus, et läbi taoliste emotsioonide õpid tegelikult päris palju. 10/10 osaleks uuesti 🙂

Aigar Käis, turbevaldkonna juht - Telia Eesti
Eliis Liblik

Vot on meeskonnatöö koolitus, mis koolitab! Edasi tuleb vaid olla piisavalt tark, et praktikat jätkata ja päriselulistes hetkedes uusi teadmisi rakendada! Miks ja kas peab proovima? Mina ütlen, et võiks ja lausa peaks. Belbini meetod on minu arust igale meeskonnale natukene sarnane “hoop” nagu toitumis/treeningkava indiviidile – tead, et peaks ja võiks aga ometigi on palju mugavam vanu harjumusi jätkata. Võitjad on need, kes mugavustsoonist siiski välja astuvad ja eriti just keerulistes olukordades uusi teadmisi rakendavad. Peale teineteise eripäradega arvestamist tekib tiimil uus hingamine! Üks on kindel- absoluutselt igaühel on sellelt koolituselt midagi kaasa võtta.

Mida avatuma meelega ning aktiivsemalt osaleda seda tugevam mõju on reaalsele elule. Elus on ikka nii, et lõpuks oled sa ise iseenda elu pidur mitte keegi teine. 🙂 Mina arvasin end üpris hea inimeste tundja olevat ja mu peas on ajajooksul tekkinud oma süsteem, et kes miks ja kuidas toimib, kuid olles nüüd teadlik Belbinist ja rollidest tunnen, et olen parem juht ning tiimikaaslane, sest oskan näha ja mõista paremini, kes milles tugev ja kuidas toetada õigel hetkel nõrkuseid tiimis. Kui iga suur juht läbiks koolitust nii mitu korda kuni ta mõistab, kuidas tuleb aktsepteerida iseend ja teisi ning samas leida ja juhtida inimesi läbi nende tugevuste – vot siis oleks töömaailm üks võrratu paik!

Aitäh koolituse eest!Belbin Eesti

Eliis Liblik, turundusjuht - No Bananas

Võta ühendust ja küsi pakkumist

    Nimi (nõutav)

    E-posti aadress (nõutav)

    Minu tänased ja homsed väljakutsed meeskonnaga

    Ettevõte või asutus

    Telefon

    Back To Top
    Search