skip to Main Content
Suhtlemisoskused
·
25.12.2021

Suhtlemisoskus muutub üha olulisemaks

Kui räägitakse liidrirolli täitmisest ja meeskonnatööst, mitte käskude jagamisest, siis osutub suhtlemisoskus üheks määravaks teguriks. Inimesed ei torma ainult käsu peale midagi tegema – nendega on vaja suhelda ja selgitada ka tagamaid. Head suhtlemisoskused on õnneks kõigil õpitavad.
Vaidlemine ja jonnimine
·
10.08.2021

Kuidas hakkama saada jonnijate ja vaidlejatega?

Kas vaidlemine on vastutöötamine? Kas vaikimine on ignoreerimine? Pole olemas raskeid inimesi, kuid leidub palju inimesi, keda me ei mõista või ei tahagi mõista. Rasketel inimestel on meeskonnas kindel kasulik roll, kui nendega õigel moel käituda ja neilt mitte oodata seda, mida nad niikuinii ei tee.
Elari Tamm
·
25.03.2018

Suhtlemisoskus ei tee sind parimaks müügimeheks

Suhtlemine polegi raske, postitada ilusaid instagrammi pilte, teha kampaaniaid facebookis või saata uudiskirju. Palju keerulisem on luua süsteem, mille väärtust mõistetakse ja oodatakse ning saada nõusolek selle eest tasu küsida. Professionaalid saavad tasu, amatöörid mitte.
Meeskonnatöötaja
·
04.12.2016

Mõjuv tagasiside – mõeldud tehtud

Lisaks tööalaselt kasulikule kuulsin koolitusel järgmise loo: Matsil on koolitus, koolitatavateks 14 meest. Teoorias jõutakse selleni, et tuleb oma käitumises midagi muuta, ka isiklikus elus. 4 meest 14st otsustavad kohe seda ka praktikas kasutada ... mõjuv tagasiside
·
02.05.2012

Enesekindel esinemine sõltub esimesest kolmest minutist

Esinemisel jäävad liiga paljud meist lootma improviseerimise peale, kuigi me teame, et enesekindel esinemine sõltub esinemiskogemusest ja harjutamisest. Teooria ja praktiline reaalsus ... sest mitte alati ei ole meil võimalust korralikult ette valmistada. Vähemasti me põhjendame seda nii. Teeme asja natuke lihtsamaks.
Back To Top
Search