Skip to content
Müük ja müügimees
·
01.02.2020

Müük ja teenindus: Miks vastatakse “EI”, kui sa ilusti küsid?

Mind jätkuvalt hämmastab teenindajate ja müüjate oskus reageerida igale standardist erinevale küsimusele, palvele või väitele algatuseks “EI”. See oleks nagu rahvuslik eripära. Olen üsna kindel, et pool sellest käitumisest on tingitud meie endi juhtimisstiilist ja suhtlemise eripäradest. Kui alluv läheb juhi juurde uue mõttega, siis mida ta enamasti vastuseks kuuleb? Üllatus, üllatus … !

Elari Tamm
·
25.03.2018

Suhtlemisoskus ei tee sind parimaks müügimeheks

Suhtlemine polegi raske, postitada ilusaid instagrammi pilte, teha kampaaniaid facebookis või saata uudiskirju. Palju keerulisem on luua süsteem, mille väärtust mõistetakse ja oodatakse ning saada nõusolek selle eest tasu küsida. Professionaalid saavad tasu, amatöörid mitte.

Mõjuv müük – mõeldud tehtud
·
01.12.2016

Mõjuv müük – mõeldud tehtud

Peagi märkas õppekeskuse komandör, et Juhanson on müünud elukindlustuse kõikidele uutele kursantidele. Komandöril tekkis asja vastu tõsine huvi ja ta läks Juhansoni loengut pealt vaatama … mõjuv müük.

Back To Top
Search